Friday 27 October 2017

Forex Riddere Medlemmer Området


ForexKnights (Hector DeVille) Anmeldelse Besøk nettsiden People. Ikke kast bort dine hardt opptjente penger på noe som Hector Deville har å tilby. Jeg vet dette fra personlig erfaring. Da jeg først ble involvert i Forex trading, før jeg gjorde due diligence og forskning som jeg normalt gjør, gjorde jeg den kostbare feilen ved å kjøpe Hectors kurs for 500. Jeg oppdaget senere at all denne Forex-informasjonen kan bli funnet på Internett GRATIS For ikke å nevne at hans kurs kan bli funnet på nettet gratis også. Jeg chalked det opp som tap og fortsatte å fortsette med Forex læring, men å være klokere om hva jeg skal tro på disse såkalte Forex lærerne. Etter over to år fra å kjøpe Hectors kurs, kom han frem med sin Forex Knights Signal Service. Det gikk aktivt i løpet av juli. Vel, etter to år med å prøve alt i alt under solen og ikke fungerte, sa jeg til meg selv, oh, hva er det, la meg prøve. Jeg vil bruke et kredittkort, som jeg ikke hadde tilbake da, og skjønte om det var mer BS, da vil jeg bare betale tilbake. Her er resultatene for august 2015 fra 080115 - 081515: Neste dag på Twitter, sa de at signaltjenesten ble suspendert for resten av august måned på grunn av høytiden. Må være noe feriesesong i Europa som jeg ikke er klar over. Det er en advarsel her. August antar å være den verste måneden for å handle Forex. Men det gjør fortsatt ikke det faktum at Hector og hans mannskap av personlige handelsfolk burde ha sendt signaler og sløse sine kunder tid og penger i løpet av den tiden. Dessuten sendte de en e-post eller melding til sine månedlige kunder for ikke å være bekymret for de to siste uken i august, og at deres abonnement på kundene skulle bli utvidet for de to første ukene av den neste måneden Nei, de Hadde ikke engang lov til å gjøre det. Skamfull Så etter det fortsatte jeg å betale et kredittkort med deres tvilsomme betaltjeneste SafeCart. (Gjør et Google-søk på SafeCart). Etter å ha sendt inn tilbakebetaling og fått kontoen min kreditert for 97, bestrider SafeCart det og beløpet gikk tilbake til kontoen min. Jeg sendte inn beviset på at Forex Knights Signal Service ikke var lønnsomt, og kredittkortet mitt krediterte meg tilbake igjen. Det gjenstår å se om SafeCart prøver å reversere kostnadene igjen. Hvis de gjør det, vil jeg spille ping pong med dem til det er over. Bunnlinjen: Etter 2 12 års læring og prøver å lykkes med Forex trading. Jeg hadde en epiphany. og det hadde å gjøre med tallene, som ikke lyver. Det er sagt at 95 av detaljhandlere er mislykket 5 av detaljhandlere er vellykkede Tenk på det. disse tallene er ikke endret. De forblir de samme, de har alltid. og med god grunn folk Hvis det var enda en liten utvalg gode kurs der ute som var legitime, da hadde tallene gjennom årene blitt revidert for å gjenspeile det. Men det er ikke tilfellet, dessverre. Tallene forblir de samme, og vi liker tuller, og tenk at dette kurset, denne indikatoren, må være det. Stol på meg, de eneste som tjener penger på Forex, er de som selger sine BS-kurs som Hector Deville. Denne personen kan ikke engang levere en tidligere oversikt over vellykket handel. Jeg lærte den harde måten, det er et stort rødt flagg der. Ikke vær så troverdig å tro på (tidligere vurderinger) hva andre forteller deg uten å gjøre din egen forskning due diligence. Og når du gjør det, vil du oppdage hva jeg har oppdaget etter 2 12 år med Forex. De 5 som fortjener å tjene penger på Forex, arent på Internett, forteller deg hvordan du skal lykkes. Derfor er resten av de såkalte lærerne ingenting annet enn profesjonelle løgnere som leter etter suckers som deg, jeg. Pas på, eller lær den harde måten. Forex Knights Countable Data Kort Forex Knights er sporet av oss siden mai 2012. Over tiden har det vært rangert så høyt som 120 899 i verden, mens det meste av trafikken kommer fra Canada, hvor det nådde så høyt som 59 400 posisjon. All denne gangen var den eid av Scott Shier. den ble hostet av WEBSITEWELCOME. Unified Layer og andre. Forex Knights har en middelmådig Google pagerank og dårlige resultater når det gjelder Yandex aktualitetsindeks. Vi fant at Forexknights er dårlig sosialisert i forhold til ethvert sosialt nettverk. Ifølge Siteadvisor og Googles sikre nettlesningsanalyse er Forexknights ganske trygt domenenavn uten besøkende vurderinger. Worldwide Audience Forex Knights får 38,2 av sin trafikk fra Canada, hvor den er rangert 62638. Traffic Analysis Forex Knights har 777 besøkende og 1.55K sidevisninger daglig. Underdomene Trafikkaksjer Forexknights har ingen underdomener med betydelig trafikk. Forex Knights har Google PR 1 og det øverste søkeordet er Forex Knights med 46,35 av søketrafikken. Forex Knights Review 8211 Produktbonuser Explosure Forex Knights er et produkt fra Hector DeVille. for å være ærlig første gang høre om ham. Jeg ga det en prøve og sjekket hva de har å tilby. De tilbyr et fysisk produkt som har 8 DVDer og vil bli sendt til deg med 3-5 virkedager. Her er innholdet: 1. 3SMA System Module (trend-følgende system - men sier nesten 7h av video - må være mange eksempler). 2. London Open Breakout Module (6h videoer med 50-100 pips per dag - må være på flere valutaer - gjelder for EUR og GBP krysser) 3. Market Flow System Module (Intraday trading system - mer som scalping jeg antar) 4. Deltid Trader Module (20 minutter om dagen med 100-300 pips fortjeneste - må være høyere TF som H4 eller til og med daglig) 5. Nyhetshandlermodul (korrelasjoner, sekvensielle mål og stopp tap) 6. Money Management Module 7. Pris Handling Doktorgradsmodul (Utnytt nyhetens ekstra volatilitet) 8. 10 Eksklusive tilpassede indikatorer Innholdet er ganske fint for å være ærlig - det eneste jeg ikke liker her er prisen - nesten 2000 for et slikt produkt er alt for mye, jeg vil bedre finne lignende mindre produkter, men høyst 500 for totalt. Også det er for mange systemer her, selv om det passer mange handelsfolk, men det vil ta mye tid å forstå det og øve, den beste måten er bare å ta et system og handle slik at du vet det. Når du har for mange systemer for å prøve det, er det overveldende. Jeg vedder på at det er et flott produkt der, og folk vil finne noe som er nyttig for noen, men her er mine fordeler for å vurdere før du selv tenker på å kjøpe den: Pro: Godt produkt Mange Info Fysisk produkt - du kan når som helst vurdere det og kom tilbake og ikke søke etter mye informasjon på din PC Flott for mellomhandlere Jeg liker presentasjonen av nettstedet - enkelt - produktinnhold og deretter vitnemål - men jeg vil si altfor mange vitnemål Du kan spore suksessen din i medlemmene : Dårlig for nybegynnere - for mye info, og du vil bli rot i å finne veien. Det er ikke noe konkret å begynne å tjene penger - det er mer for å lære. Du trenger minst 1-2 uker til å behandle alle materialene Happy End og Product Bonuses :))) Mens de så på nettstedet deres, fant de at de ga bort 2 systemer: Trend Collapse Strategy - et enkelt system som du kan prøve å se om det passer deg - hvis du vil gjøre minst 300 med det, kan du kjøpe produktet :))) Breakout Congestion Continuation - et annet system som kan gi deg mer profitt enn den forrige du også kunne finne noen andre gratis videoer der Det kan hjelpe deg å forstå om det er systemet du vil eller ikke. Også jeg fant 50 rabattlink - ser ut til å være en gyldig en - men dobbeltsjekke om du vil fortsette med det. Del din mening om denne under Subscriber Login Vennligst skriv inn din e-postadresse, etterfulgt av passord for å logge inn. Inaktivitetslogger - Etter at du har logget deg inn på medlemmene, logger systemet automatisk ut etter 90 minutter i nettleserens inaktivitet. Hvis du fortsetter å klikke rundt webområdet eller medlemmene området, vil 90 minutter av innloggingstid bli lagt til. Glemt passord - Hvis du glemte passordet ditt, gå til kontakten forexearlywarning siden og send oss ​​en e-postmelding til quotpartnersquot eller quotadminquot email-boksen og fortell oss at du må tilbakestille passordet ditt. Innlogging Melding - Hvis du prøver å logge inn på medlemmene på nettstedet med e-post og passord, og du har et gyldig abonnement og du får denne meldingen: quotSomebody er allerede logget inn med denne kontoen fra en annen locationquot. Det betyr at du allerede er logget inn eller logget inn på en annen nettleser eller trådløs enhet. I så fall lukk Forexearlywarning-nettstedet og vent 90 minutter, og systemet logger deg automatisk ut for inaktivitet. Da kan du logge inn igjen. Etter at du har logget deg inn på medlemmene, hvis du vil forlate Forexearlywarning-nettstedet, klikker du på quotlogoutquot-knappen i den blå boksen i medlemmene. Hvis du lukker nettleseren og åpner den uten å klikke på logg-knappen, kan du få samme melding som vist ovenfor i rød bokstav om noen allerede er logget inn. På det tidspunktet begynner du å bruke quotlogoutquot-knappen i den blå boksen i medlemmene området konsekvent . Mange mennesker har flere nettlesere aktive samtidig, og dette scenariet skjer noen ganger. Hvis du deler passordet ditt med noen andre, er dette ikke tillatt. Hvis du tror at noen stjal passordet ditt, hvis dette er tilfelle email forexearlywarning på quotpartnersquot eller quotadminquot email-boksen, og vi kan endre det for deg. Deretter kan du logge inn igjen og endre passordet ditt selv ved å logge inn på medlemmene området og klikke på quotchange passwordquot i den mørkeblå boksen i medlemmene området.

No comments:

Post a Comment